26. okt 2015

LUGUPEETUD KORTERIOMANIKUD! / УВАЖАЕМЫЕ ВЛАДЕЛЬЦЫ КВАРТИР!‏




 


Täna, mõni päev enne jalgrattaruumi teemalise nõupidmise toimumist meenutan lühidalt millest me peaks juttu tegema:
Idee ise sündis umbes neli aastat tagasi kui me juhatusega seda asja esimest korda arutasime. Meil on keldris päris mitusada ruutmeetrit aasta ringi köetavaid tühjalt seisvaid ruume. Miks mitte väikestki osa sellest majaelanike hüvanguks
kasutusele võtta?
 Tegime siis korteriomanike  seas põgusa küsitluse, et kas võiks jalgrattahoiuruumi  rajamise idee leida toetajaid? Saime tol korral positiivse tagasiside lähes paarikümnelt majaelanikult.
Siis jäi asi mõneks aastaks soiku kuniks me eelmisel üldkoosolekul otsustasime teha korda ühistu koosolekuruum. Remondi käigus vahetasime välja amortiseerunud uksed, valasime uue põranda ja tegime siseviimistluse.
Lisaks koosolekuruumile saime sedasi ka teise kahe metalluksega suletava ruumi mida me panemegi ette jalgrataste ja lapsevankrite hoiuruumina kasutada.
Ruum on täiesti tühi, see tuleb alles jalgrattaruumiks kohandada. Tuleb panna üles jalgrattahoidjad, lukud ja võibolla ka paigaldada valvesüsteem.
Siinkohal lõpeb võibolla ühistu pädevus asjaga tegeleda.
Arusaadavalt ei saa me nende kulutustega koormata kõiki  korteriomanikke.
Panen ette sõlmida asjast huvitatute kokkulepe ruumi kasutamiseks ja kulude katmiseks?
28. oktoobri nõupidamisele kutsungi teid selleks, et  me teaks palju on sellel plaanil toetajaid ja pidamaks nõu kuidas lahendada need tehnilised küsimused.

Mõned teemakohased viited:
Некоторые тематические ссылки:

Ideaalne Ühistu: 

Jalgrattahoidjatest : 

Temaatiline kataloog ühistu kodulehel / тематический каталог:


Сегодня, за несколько дней до собрания на тему помещения для велосипедов, коротко напомню о чем мы будем беседовать.
Сама идея родилась примерно четыре года назад с момента как мы с правлением впервые ее обсудили. В нашем подвале несколько сотен квадратных метров отапливаемых помещений круглый год простаивают впустую. Почему же небольшую часть от них не использовать в интересах жителей дома?
 Мы проводили опрос среди собственников квартир , может ли идея насчет обустройства помещения для хранения велосипедов найти своих сторонников? В тот раз позитивных отзывов мы получили примерно от двадцати жителей дома.
Это дело на несколько лет приостановилось, но на предыдущем собрании мы решили привести в порядок помещение для собраний. В ходе ремонта мы заменили амортизированные двери, залили новые полы и сделали внутреннюю отделку.
Вдобавок к помещению для проведения собраний мы и получили это помещение с двумя закрывающимися на замок металлическими дверями, где можно было бы хранить велосипеды и детские коляски.
Помещение совсем пустое, которое целиком можно использовать для велосипедов. Нужно поставить туда держатели для велосипедов, замки и может быть установить сигнализацию.
Понятно, что мы не можем этими расходами обременять всех собственников квартир.  Я предлагаю заключить договор с заинтересованными собственниками квартир на использование этого и помещения и для покрытия расходов.
28. октября приглашаю вас на собрание для того чтобы узнать, как много сторонников этого плана и обсудить как решать технические вопросы.




Lugupidamisega,

Guido Koidik
KÜ Paldiski mnt 77a
Juhatuse esimees
Telefon 56601257
E-post: yhistu77a@hotmail.com

Kommentaare ei ole: